
basquetmanacorpremsa 07/07/2025 - 17:43:15 | ![]() ![]() |
NA VICTORIA, NA SILVIA, NA JOANA, N'ALMA I N'INTI PARTICIPAREN A LES SESSIONS DEL PDJC DE LA FEDERACIÓ
Les nostres quatre jugadores de la generació del 2011 i el nostre jugador també del 2011 varen participar a les quatre sessions que la Federació de Bàsquet de les nostres illes va organitzar els dies 1,2,3 i 4 de juliol al poliesportiu de Son Ferran.
Varen ser quatre dies de treball intens i de millora i aprenentatge. Des d'aquí els enviam l'enhorabona!
També cal destacar que na Laura Capó, jugadora del 2013, també estava convocada malgrat que no va poder assistir-hi.
NA CATALINA MESTRE PARTICIPA AL CAMPUS TALENT MINI DE LA FBIB
La nostra jugadora mini va poder gaudir d'una gran experiència de formació, aprenentatge i convivència juntament amb les jugadores en edat mini amb més projecció de les Illes Balears. Des d'aquí enviam l'enhorabona a na Catalina i l'animam a seguir gaudint al màxim del nostre esport.
D'altra banda, na Martina Vallespir i n'Adjilatou Minoungou també formaven part de les convocatòries pel Campus Talent però no hi varen poder participar a causa de diferents lesions.
DIA 19 DE JULIOL NO ET PERDIS EL 3x3 CIUTAT DE MANACOR A PORTO CRISTO
Porto Cristo es prepara per tornar a vibrar amb el millor bàsquet d’estiu! El proper divendres 19 de juliol, en el marc de les Festes del Carme, arriba la 3a edició del Torneig 3x3 Ciutat de Manacor, una cita que ja s’ha convertit en tot un clàssic.
Amb el port com a teló de fons i un ambient festiu que enamora, aquest esdeveniment reuneix esportistes de totes les edats i nivells. Tant si ets jugador habitual com si només vols passar una bona estona fent esport amb amics, aquí tens el teu lloc!
El matí estarà reservat per als més joves —premini, mini, infantil i cadet—, mentre que l’acció seguirà a l’horabaixa amb els equips júnior i sèniors. El torneig és obert a tothom, sense necessitat de llicència federativa.
Trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció als perfils d’Instagram de @basquetmanacor i @3x3ciutatmanacor.
Forma el teu equip, apunta’t i vine a gaudir d’un dia de bàsquet, sol i bon ambient al costat del mar.
T’hi esperam! Divendres 19 de juliol, Porto Cristo es vesteix de bàsquet!.


- Gabriel Barceló, reconocido con el Premio a la Iniciativa Filantrópica en los X Premios AEF (Asociación Española de Fundaciones)
- El PP de Mallorca celebra la aprobación inicial de los presupuestos de 2026, los más altos de la historia del Consell
- El Tren de Sóller cierra su temporada y reabrirá el 1 de febrero de 2026
- LOS PRESUPUESTOS DE 2026 EN EL CONSELL, CONSOLIDAN EL CAMBIO DE RUMBO, PONIENDO A MALLORCA Y A LOS MALLORQUINES EN EL CENTRO
- Cuidar a quienes cuidan: la urgencia de proteger a los equipos que trabajan en violencia de género
- El PP Balears advierte que mientras Prohens baja impuestos, el PSOE amenaza con recuperar el Impuesto de Sucesiones en Baleares
- ESQUERRA UNIDA CELEBRA LA SEVA ASSEMBLEA DE MALLORCA I ESCULL A ANA ORDOÑEZ COM A COORDINADORA
- Rata Market arriba per primera vegada a Manacor amb un cap de setmana dedicat a l’artesania, la creativitat i la cultura local. Claustre de Sant Vicenç Ferrer acollirà, els dies 29 i 30 de novembre
- La presidenta del Govern de Baleares, Margalida Prohens, presidirá el acto institucional organizado con motivo del Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer
- Primeras declaraciones de Montse Roig Bou (Manacor) después de su participación en “LALALA” de IB3 para conocer la mejor voz de Baleares, “Estoy muy contenta de mi actuación”









































